Polska Agencja Interaktywna Warszawa

  +48 576 887 237

Blog Onebrand copywriting

Copywriting

Usługa coraz bardziej zyskująca na popularności. Możesz oczywiście stworzyć treści na Twoją stronę internetową samodzielne, ale jeśli lekkie pióro nie jest Twoją mocną stroną, być może lepiej oddać się w ręce profesjonalnego pisarza? Treść komunikatu jest niesłychanie ważna, niemniej jego forma bywa czasami newralgiczną kwestią. Dlatego też tak istotnym jest, aby tworzone treści były dopracowane pod każdym względem.

Treści wysokiej jakości

Tak możesz śmiało powiedzieć o zawartości, której wysoka jakość merytoryczna i lekka, ciekawa do zapoznania się forma, nie zmęczą adresata. Komunikat powinien być idealnie dopasowany do grupy odbiorców. W zupełnie inny sposób zbudujesz wpis w social mediach, a w odmienny sposób o tej samej kwestii opowiesz na stronach katalogu firmowego. Do tego, aby te wpisy odróżnić, odpowiednio przystroić je w słowa potrzeba wyczucia sytuacji oraz doświadczenia. A to coś co możemy Ci śmiało zaproponować – usługi naszych zaprawionych w działaniach copywriterów.

Copywriting

Pisarza wyobrażamy sobie dość stereotypowo. Duże, solidne i zabałaganione biurko. Kubek wystygłej, niedopitej kawy oraz nieodłączna temu obrazowi maszyna do pisania. Sentymentalne, prawda? Ale za tym sentymentem kryje się również, to czym pisanie tekstów od zawsze było – wysyłanie w świat przemyślanych i wysokiej jakości tekstów. Tworzenie treści to proces twórczy, nawet w XXI wieku, gdzie maszynę do pisania i czysty arkusz papieru, często zastąpiły klawiatury i ekrany komputerów. Copywriter stoi przed zadaniem trudniejszym, gdyż w wyniku globalizacji lekkie pióro to czasami za mało, wymagając odpowiedniego obycia i doświadczenia w świecie e-słowa, aby sprostać konkretnym, stawianym mu wyzwaniom.

Co takiego potrafi stworzyć dobry copywriter?

Copywriting jest sztuką słowa. Umiejętnością, której nie da się w 100% wyćwiczyć, jest w tym spora doza talentu i wyobraźni. Do tego dochodzi styl, unikany dla każdego operującego słowem. Podobnie, jak układ graficzny loga, tak każda notka może zostać odpowiednio przeredagowana, pod konkretne oczekiwania klienta. Tworzone opisy mogą dotyczyć szerokiego spektrum zagadnień:

  • opisy produktów – stanowią dopełnienie zachęcających do zakupu zdjęć. Klient najpierw kupuje oczami, ale po pierwszym spojrzeniu na zdjęcie, następuje to drugie, na opis, które często jest tym decydującym o dokonaniu transakcji
  • wpisy na potrzeby social media – mówi się, że jeśli nie masz Facebooka, to nie istniejesz. Medialnie na pewno. Regularne i ciekawe wpisy zapewnią Ci rozpoznawalność marki, a od tego już tylko krok do zwiększenia zysków
  • opisy na stronę internetową – daj się lepiej poznać. Opowiedz swoją historię, do czego dążysz, o szczegółach swojej działalności w przystępnej formie, a zyskasz nie tylko sympatię odwiedzających Twoją witrynę

onebrand_team Tworzymy, kreujemy, nadajemy rytm. Onebrand to agencja interaktywna inna niż wszystkie. My nie piszemy – my ubieramy w słowa. My nie projektujemy – nadajemy ideom,