Potrzebujesz porady? Zapraszam. 791 380 012.

Dodane przez Anika P.
29 września 2017

Jakość czy może cena?

Teraźniejsi Polacy są coraz bardziej świadomymi Konsumentami i Klientami. Postrzeganie produktów stopniowo się zmienia i wszyscy zaczynamy kierować się wartościami, które wcześniej nie miały tak wielkiego znaczenia. Jakość produktów jak również zaufanie do marki zaczyna mieć większe znaczenie przy wyborze produktów niż niska cena. To jest główny wniosek, na którym będziemy się dzisiaj skupiali.

Niskie ceny tracą w swojej roli na rzecz wysokiej jakości produktów.

Upodabniamy się tym sposobem do wymagających Klientów na zachodzie. Aby osiągnąć wysoką sprzedaż, powinniśmy zadbać o korzystną cenę, ale jak widać przede wszystkim na zwiększanie jakości produktów oraz budowania zaufania Klientów. Klienci lubią oglądać produkty z każdej strony, dlatego dobrze, jeśli produkt jest sfotografowany porządnie. Pamiętajmy, że lubimy kupować i kupujemy oczywiście oczami. Nie kupimy rzeczy, która wygląda niekorzystnie. Wyobraź sobie dwa sklepy stacjonarne z tym samym asortymentem. W jednym już na wejściu widzisz świetne oświetlenie, wspaniale zaprojektowaną aranżację, dobrze pokazane produkty w witrynie. Aż chce się wejść! W drugim zaś niedbale poukładane produkty, niedobrany design pomieszczenia, witryna bez pomysłu. Gdzie byś sam wszedł?

Taka sama decyzja jest zawsze przy wyborze produktów online. Wchodzisz na jedną aukcję i czasami nie można się “połapać” w opisie, cały tekst nie jest dobrze poukładany, nie wiadomo gdzie jest co. Za chwilę wchodzisz na drugą aukcję i nie musisz nawet w pełni wszystkiego czytać. Pięknie dobrana grafika, wyszczególnione rzeczy ważne i ważniejsze, graficznie pokazane ikony cech produktu i wiele więcej. Dobrze zaprezentowany produkt wzbudza zaufanie konsumentów. Profesjonalne podejście do swoich aukcji Klienci postrzegają wręcz jako profesjonalne podejście do Klienta.

Na jakość produktu przede wszystkim

Badania wizerunku marek wskazują, jak szybko perspektywa Klienta zmienia się w odpowiedzi na nowe realia. Sprzedawcy muszą być coraz bardziej uważni, elastyczni oraz koncentrować się na zwiększaniu swojej jakości i zadowoleniu Klientów. Nie od dzisiaj również wiadomo, że profesjonalny wizerunek marki, firmy czy produktów wpływa pośrednio na ich sprzedaż i postrzeganie Klientów. Dlatego każdy dzień profesjonalni Sprzedawcy powinni wykorzystać na zwiększaniu jakości produktów, jak również wyróżnieniu oferty indywidualną prezentacją. Nasze usługi profesjonalnych szablonów aukcji czy sklepów skupiają się na przede wszystkim jednej funkcji – mają generować sprzedaż i zwrócić Ci się kilkusetkrotnie. Z przyjemnością współpracujemy z firmami, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów i indywidualność. Klienci doceniają naszą wiedzę oraz kreatywność, czego nie kupisz gdziekolwiek indziej. Doświadczenia nie da się kupić, a specjaliści z naszej branży mają od 9 do 13 lat doświadczenia w tworzeniu grafiki i systemów e-commerce, satysfakcjonując w tym okresie najbardziej wymagających Klientów.  Jeżeli jesteś świadomym sprzedającym i doskonale wiesz, jakie składowe składają się na sprzedaż, wspaniale trafiłeś. Jeżeli jesteś do tego wymagający, jesteś wręcz idealnym partnerem do współpracy z nami!

 

Poprzedni artykuł

Formularz kontaktowy

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego
Chcesz porozmawiać o ofercie?
Oddzwonimy do Ciebie
do 60 sekund!

Podaj swój numer telefonu:

Możesz też zadzwonić pod numer
791 380 012

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego

Podany numer telefonu posłuży wyłącznie do kontaktów w celu przedstawienia oferty interesującej Cię usługi. Nie będzie on przechowywany, ani przekazany innej firmie.

Sortuj według ceny

Cena: 148zł12001zł
Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie!